16 December

Idag är det fullfart på Kyrkvägen. Har bakat massa massa brownies, gjort lite mer knäck, slagit in mer paket (nu får det vara slut med julklappsinhandling) och försökt leka med Ella. Vilket innebär plocka upp grejer från golvet som hon kastar ner så fort man lägger upp dom på bordet, skitkul!! :-)

Ikväll ska jag försöka fortsätta i samma jul-anda.. Får se, lusten brukar börja dala kring 18-snåret :-)


Idag fyller min bror år och även Ellas kompis från sjukhuset. Grattis till er!


Angående den där utmaningen så lägger jag ner. tills vidare, känns som att dom här sista veckorna av 2010 är fullspäckade så jag har mina tankar på andra saker.


Nej, åter till kakorna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0