21 December

... Sundsvall gick bra igår! Läkarn va nöjd med lilla Ella :-) Hon pillade på ALLT och flinade ;)

Gjorde Birsta en snabbis, dvs Polarn o Pyret, H&M och Lindex. Hittade nån liten grej.. Fixade sista julklappen. Ja sen löpte jag amok på Ica Maxi, men gud vad folk. Men känner lite panik, det är ju bara tre dagar kvar?! Åh herre... Får bli ica ikväll, julmust å sånt måste man ju ha! Jonas fick världens fruktkorg från jobbet, massa frukt, Aladdin-ask, glögg, en biobiljett ;) Undra vad jag får av mitt jobb?

Jo, jag fick en julklapp av mamma i lördags... ett trevånings kakfat, åååh! Ett sånt har jag velat haft länge, thank you :-)


Lustigt, läste min gamla blogg.. Hade ungefär samma funderingar för 4 år sedan.. Förresten så ångrar jag bittert att jag tog bort den gamla hemliga bloggen, där stod allt tok som någonsin hänt mig under åren 05 - 07. Det är ju lätt att vara efterklok...

... nä nu MÅSTE jag fan få ELD i kaminhelvetet. Har försökt sen sju imorse, tänkte att det blir mysigt att lägga sig i soffan en stund å få värma sig. I helvete heller, nu är klockan ett och det brinner fortfarande inte.

Ja, också lite knäck på det så!


Kommentarer
Postat av: annie

Du är i s-vall lite titt som tätt. Synd att jag jobbar så fruktansvärt mycket. Hade varit kul att ta en fika och samtidigt träffa lilla Ella!

2010-12-21 @ 15:53:17
Postat av: annie

Du har ju mitt nummer så när du vet att du ska hit (och har tid, för ibland kanske du är här som hastigast bara) så är det bara att höra av sig! :)



2010-12-21 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0