early morning

Hallå hej måndag! Startade den här dagen vid halv sju, har hunnit beställa julkort så här på morgonkvisten :-) Hoppas de kommer före jul bara..

Den här veckan blir nog fullspäckad. Massa massa ska hinnas med.. På torsdag sabaton! Är dom lika bra som på yran 07 (ja just den yran) kommer jag nog pinka i byxan. Annars kommer nog kvällarna gå åt spackling, målning också lite mera spackling. Glöm det jag sa att jag trodde det skulle vara klart före julafton.. Ja sen ser helgen lovande ut, julbord och Dollars?! Jämän.



Fick med ett prov i en besttällning på en grym mascara, Lash Queen Feline från Helena Rubinstein. Jag som alltid kört gummi (ja borsten då alltså) är helt inne på att go back to originalet. Tänkte klicka köp men såg vad dyrgripen kostade, 335 kronor. Ja alltså det är väl nästan vad jag spenderar under ett helt år på mascara, så njae. Men ska nog återta jakten på den perfekta.... Har kört samma i ungefär 4 år så nått nytt vore inte dumt :-)


Nu ska jag ringa min pappa och be om lunch, sen äta frukost och snart vaknar nog vilddjuret. Som vi såg hade fått en till tand, nertill! Hur nu det gick till, för den syns jättemycket. Så nu har hon 5 bissingar.

Have a nice monday! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0