in my heart

Härlig onsdag, liten sovmorgon och sen full fart. Insåg just att det är 24 dagar kvar tills Ella blir 1 år! Känns konstigt :-)

Igår kväll fick vi upp hyllorna i köket, det gick faktiskt bra att skruva ihop dom trots att dom är från ikea ;) Så idag ska jag rensaaa bort massa gammalt skräp, både i köket och på toaletten. Ut med det gamla och in med nytt! Borde nog fortsätta med varenda garderob..
Och anledningen till rensningen är _inte_ att jag beställt massa nytt :-)

Skulle egentligen iväg på fika idag, men får bli hemma för det är punktering på Audin. Vilket innebär att jag inte kan hämta mina paket sen heller, Jonke ska jobba över... :( Skjuts någon?


Nä, har en låång lista att beta av, börjar nog med köket. Hoppas Ella sover riktigt länge idag :-)




Kan sitta jag ♥


Kommentarer
Postat av: annie

ETT ÅR!!!!!!!!?

Fy så tiden går fort! Lill-plutten blir stor! :)

2010-12-01 @ 15:31:38
Postat av: Helena

Vilken duktig tjej du har :)

2010-12-02 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0