Jul

För att sammanfatta julen; paket, mat, presenter, tårta, godis, glad Ella, trött Ella, Kalle Anka och tomten är far till alla barnen. Som det ska vara med andra ord! :-) Jäntongen blev ju ett år äldre, tack alla som kom och åt tårta på självaste julafton :-) Hon fick alldeles för mycket, så himla mycket fina saker! Kul för mamman att plocka med.
Jaa, tydligen hade jag varit snäll också, tack mamma, pappa och broder! Farmor blev superglad över sina skurtrasor, vi har ju alla olika böjelser.. Jonas fick en skäggtrimmer, hehe.

Sitter och fnular på nyårsmiddag, har noll idéer. Räktoast, kött å bea, glass med hjortron känns sååå 2001. Kom me nå nytt ;-)

Fick biobiljetter från jobbet idag, som tack för insatsen under den här jobbiga vintern. Varsågod, SÅ LITE SÅ! ;) Nån som vill se änglagård 3?


Dimper ner vårkataloger varje dag, lovade mig själv att inte titta. Gick bra tills H&M kom, glodde igenom den nyss ååå.. nä. Känns inte aktuellt, jag menar det kommer ju vara kallt till iallafall mitten av mars. Däremot fick jag ett obotligt sug efter näbbstövlar. Vill ha, måste ha. Nu nu nu!


Hoppas ni andra haft en bra jul också och att ni får en smashing nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0