kläder

... har jag en förmåga att handla alldeles för mycket av, och allra minst det jag absolut inte behöver. Tack H&M för det, tack tack.

Nåväl, jag har ett stort bekymmer. Jag använder linne så gott som dagligen, men mina börjar bli lite väl dassiga och urtvättade (varför blir alltid vita linnen gula i armhålan?!) Så, ge mig ert bästa tips var jag kan hitta de bästa baslinnena! Helst ska det vara vanliga med smala axelband, men ribbade och breda går bra också. Framförallt ska de vara tajta och stretchiga, inte för lång men inte för kort heller. De ska kännas som att de 'håller in' lite grann så att säga.

Så, då var det en sak till jag hade på hjärtat;

Vilket tvättmedel är bäst? Alltså, jag tycker mina kläder blir dassiga på en gång, kan knappast skylla det på maskinen.. Framförallt blir Ellas kläder dassiga, och tamefan att matfläckarna aldrig går bort. Men de gör det på mina kläder?! .... I-landsproblem.


För övrigt kan det här vara historiens största besvikelse dag. Kul jul, ska ut å testa pulkan iallafall så fort Ella gullhöna vaknat ♥

Ma råkes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0