Lördag

Kaosartad start på den här dagen - inget varmvatten!!! Då blev det fart på Matilda vill jag lova.. Lyckligtvis löste det sig ganska fort och LÄTT! Pjuh, tur det. Men morgonduschen uteblev, så den får jag ta nu. Vi skulle bara ut på byn "en stund", kom precis innanför dörrn. Så kan det gå ibland ;)

Ikväll blir det lasagne, glögg, vin och lite annat gott. Mmm. Har precis pyntat mina ljusstakar med stjärnanis, ett tips jag fick av mammsen. Det hon glömnde nämna var att det luktar lakrits.... Blandat med mina julljus. Snajsig blandning, känner att antingen blir jag hög eller så får jag migrän. :-)

Har hämtat ännu ett paket idag, leverans från Eleven. Insåg att mitt badrumsskåp/necessär är fullproppad så blir en städning där också. Älskar ju att slänga så det ska inte vara några problem.. Konstigt att man inte får in i skallen att man faktiskt slänger pengar, men näääh. Kan tycka att karlar har det lättsamt, raklödder, hårwax, deo, parfym och möjligtvis after shave. Vad har vi kvinnor?! Fåse nu... Eller är det så att man rår för det själv? ;-)


Näh, en VARM dusch och sen laga mat.

Ha en trevlig lördag, det ska nog jag! ♥

And..... Isabell, im kind of ännu mer förvirrad idag. ;-)



Ellas nya pjucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0