Lukta gott

Fick min julklapp av Jonas igår, lite för tidigt men så blir det nästan alltid :-) Lite gott och blandat från Kicks. Rekommenderar deras nätbutik, betydligt trevligare än den "vanliga". Snabb leverans och man fick med prover! Det har väl aldrig hänt i en fysisk butik.



ett set med fyra parfymer från Clean, luktar ljuuuvligt! Rent och fräscht.

Dom påminner väldigt mycket om min gamla trotjänare D&G Light Blue så valet var lätt. Tur Lena hade dem så man fick provsniffa ;-)
Annars när det gäller parfym har jag två favoriter som jag aldrig byter ut, just Light Blue och Gucci II. Får önska mig dem när jag fyller år :-) Vardagslyx!!

Det var även med lite smink, med andra ord den perfekta julklappen.


Idag har paketen rullat in igen, böcker som jag skulle fått i oktober, tackkorten och en härlig ljuvlig tidning med HÅKKI på första sidan :-) Den ska jag läsa (stirra) på nu och tjuva ett par praliner ur Aladdin-asken.

Jo, det är fredag idag och det är ju underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0