Paket

Oj, det ramlade in lite avi:er idag, hela 4 stycken.. Bärhjälp, Lena? ;-) Lite julklappar till mig, brorsan och Ellisen. :-)

Annars är det svinkallt idag, hade tänkt fikabesök idag igen, men jag stannar hemma och eldar istället. Ska slå in dom sista julklapparna, städa lite och busa med Ella. Ella som äntligen sover hela nätter igen, peppar peppar. Det är så skönt att inte behöva vakna en eller flera gånger per natt. Så tack underbara du :-)


Har börjar röja i köket, vi ska ju bort med en del skåp. Vi ska ju köpa nytt lite längre fram, så tänkte att jag kunde börja rensa ur nu redan. Ah, det är ju otroligt vilken hamster man är. Helt ärligt används knappt hälften av det som finns i skåpen här, hur är det hos er? Så nu framöver gäller kvalité framför kvantitet. Hatar dessutom att ha fullproppade skåp, det är ingen bra Feng Shui :-) Något som är typiskt mig är att köpa något istället för det jag ville ha från början, och sen köpa det jag ville ha först. Vilket betyder DUBBLA uppsättningar. Men nu är det slut med det, tack!

Ha en trevlig torsdag! ♥



lapptoken


Kommentarer
Postat av: Helena

Bra inställning där, go for it!

2010-12-02 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0