att vara h&m beroende

innebär att man får hem ett paket med saker man inte har en aning om att man beställt. Låt mig förklara; jag har ofta en beställning på lut. Dvs, gör jag en beställning och något kommer senare (och när det gäller h&m kan det komma senare, mycket mycket senare) så brukar jag fylla på den och ta bort och känna efter helt enkelt. Hade ett sånt paket nu, som skulle gå iväg v.50. Perfekt tänkte jag, då hinner jag få det före jul och kanske åka till stan innan så jag kan avbeställa om jag hittar något bättre där. Idag när jag gick in så hade det gått iväg! PANIK! Jag vet ju för fasen inte ens vad som är med där. Dessutom kom jag på en sak till Ella som jag MÅSTE ha som jag tänkte lägga till, det gick ju bra.

Fan för företag som är före sin tid.

:-)


Åh gud, det här ÄR bra!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken söt liten nissa! ;D

2010-11-26 @ 08:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0