färg!

God förmiddag, precis hemkommen efter promenad. Ella sover ute på bron, vilket jag hoppas hon gör en stund till ;) Igår kväll va hon snorig, men allt bra imorse. Så får hoppas det bara är hennes bissing som spökar, jobbigt när de små är sjuka! Vi borstade tänderna hennes förut med tandkräm för första gången, det var populärt :-) Smakade nog väldigt gott för det smackades en hel del.



Nyfiken på kameran



Gobarn!

Är så sugen på nya kläder, vill ha mer färg! Fasen, man ha mest bara svart, grått och vitt. Ska undersöka saken, vet en del plagg som jag bara måste ha ;-) exempelvis långkalsonger. Böh, tråkigt. Men jag kan nog ursäkta en del andra inköp också, om jag känner mig själv rätt..

Nu ska jag återgå till tvätta/äta lunch/fixa papper/bädda rent. Imorn fredag, veckorna springer ju iväg! Vojne, vojne.

Happy torsdag! ♥


Never alone,
Always alone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0