För tidig julklapp

Var ju som sagt till Bräcke idag, med mig hem fick jag en för tidig julklapp (å den enda julklappen ;)).


förhoppningsvis vinterns varmaste skor!

Är jättenöjd, skor är jag dålig att köpa.. Dyrt, tråkigt och ja, dyrt? Så verkligen passande julklapp, ska börja använda dom imorn på min och Ellas promenader.

Ella fick ju såklart en liten för tidig klapp också :-) Morfar kan inte hålla sig!


Varma goa handskar i älgskinn.

Så nu är vi fullt utrustade inför kommande istid :-)

Till Jonas blev det något vi ska inviga ikväll..



Idag kom världen lass med posten, bl a nya mama som jag ska glo igenom nu medans Ella sover.

Trevlig fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Skitsnygga skor!!

2010-11-19 @ 16:46:55
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0