första advent

God förmiddag! Härligt mysig dag idag, lite snö som flyger runt i luften och första advent! Startade dagen med gröt och skinkmackor utan skinka.. Dagen fortsätter med kakling, fika och glögg. Senare tar vi en tur på byn, kanske..

Har beställt min egen julklapp :-) Så typiskt karlar (jonas), men jag får ju å andra sidan exakt det jag vill ha. Så, tack på förhand lovely. Ska beställa en liten egen till mig själv också, tror jag..


Nu ska jag försöka hjälpa till i köket och samtidigt adventsstöka lite grann - och slå in julklappar.. Gud vad jag längtar tills köket är k l a r t, jag kan tycka att December borde vara en renoveringsfri månad men icke. Blir iallafall bra när det är klart, får se det så :-)


Igår kväll satt jag och tänkte på vilka vägval man gjort i livet, och hur fruktansvärt mycket man kan ångra det man aldrig gjorde. Dra åt helvete, det gör ont. Jag kan leva med det jag gör (hallå hej fröken impulsiv, ibland) - det är ju bara livet liksom, ibland går det åt fanders. Men jag kan inte leva med det jag aldrig gjorde. Att ångra det man aldrig gjorde... Det är väl ovissheten som ställer till det mest.

Appropå ångra, tänkte visa min mamma tatueringen idag... hihihi. Tur jag redan fått min julklapp, om vi säger så ;-) Men å andra sidan har jag gjort värre saker och framförallt så struntar jag i vad hon tycker. Egentligen.


Nu KÖR vi!

Trevlig advent ♥



tittuuut

Kommentarer
Postat av: annie

åååh vad har du tatuerat dig? :)

2010-11-28 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0