Hello måndag

Vaknade vid tjugo över sju, upp å göra frukost åt Ella. Sen tog hon och somna om, jag gick upp och gick nått varv i huset. La mig sen ner i sängen.. vad hände? ;-) Blev en sovmorgon deluxe! Nu har vi ätit lunch, egentligen skulle Ella få sprutor idag men vi avbokade det hela då hon var dålig i lördags.

Annars då? Jo, det är kallt.. Vill gå ut på promenad, får se om det blir någon framöver dan här. Ska försöka få till tackkort och julkort idag. Önska mig lycka till ;-)
Vi kaklade klart igår, så idag fogning.. ååh det blir SÅ bra!


Känner att det är svårt att komma igång idag.. Var inte riktigt redo för kylan som kom igår. Snö, javisst men inte under 10 minus tack.

Trevlig måndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Oops..skulle bara "kika" lite på h&m rean. Vart 900kr fattigare.. :S

Ditt fel!! Handlade aldrig på HM innan jag lärde känna dej!!

2010-11-29 @ 22:56:50
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0