Tandläkaren

Idag var vi iväg till tandläkaren, Ellas första besök :-) Fick lite information, tandborste och tandkräm. Gick dit och hem, minus 10 så långfillingarna åkte på. Jättefint och mysigt väder, så härligt med skinande sol och gnistrande snö. Längtar efter julpyntet, och när det lyser stakar överallt. Så himla mysigt. Men graderna får gärna hålla sig runt nollan iallafall, var lite bitigt i benen sista biten.

Idag blir det tacos-middag här, lättsamt och gott! Sen ikväll resten av glöggen från igår ;) Ska slå in lite julklappar också, börjar bli dags för det! Tänk om några år när Ella är lite större då blir väl varje års mission att komma på ett nytt gömställe. Kommer ihåg hur jag själv var när jag var liten, visste exakt var dom fanns julklapparna men (!) jag kikade bara litegrann... Inte öppnade vartenda paket som jag hört att andra gjorde ;)




Gymmar lite

Fick ju ett paket från Nordljus igår, lite julsaker. Är alltid lika roligt att handla därifrån, dessutom snabb leverans.


Liten jul-låda



Hjärta i metall från Ib Laursen



För alla brev som dräller omkring, kanske blir lite ordning nu då?


Trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0