ptttjaa

Jaha, varit en sån där konstig vecka igen. Svårt att förklara, men tiden går så fort fast det känns som att den står still bitvis. En olycka händer alldeles för lätt... ♥ tänker på dig.

En tatuering kan inte rädda ett förhållande, ett par glasögon gör bara saken värre. Iallafall, ikväll ska jag försöka få till jul. Jul i ett renoveringskaos :-) Slå in lite klappar, dricka en glögg..



Appropå ingenting så räknade jag ärr förut, är jag dum i huvudet om jag tycker det är vackert? Personligt liksom. Konstaterade att det största (kejsarsnittet) nästan inte syns! Herregud... Det är ju knappt ett år sen. Det roligaste ärret jag har är längst ner på pekfingret där colaburken fastnade en gång. Det äckligaste är det mitt i handen när jag skulle dela hamburgare, har aldrig sett så mycket blod i mitt liv.. Den mest ärrade kroppsdelen är hjärtat.


Det är som våren 07 igen. if you know what i mean...........



lite mer såhär, så!









Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååh colaburken. Hahahahaha..

2010-11-25 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0