blåkulla

Hej onsdag!
Fortfarande grått och trist ute men vad gör det när jag är fylld med energi? :-) SÅ härligt! Ska försöka hålla lågan vid liv hela dagen. Ella har somnat efter en bra:ig lunch (= hon åt även fast jag matade henne) och jag ska försöka göra så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt! Inga problem! ;-)

Har sjuttitusen idéer i min skalle jag vill göra verklighet av NU nu NU nu NU, men det får nog vackert vänta för det läggs nog längst ner på Jonas "att-göra-lista". Jag måste helt enkelt lära mig bemästra en hammare. Och spik. Och cirkelsåg. Åh tur man har försäkring..

Tror ni man törs hänga undan vinterjackan nu? Jag chansar!

Har köpt lite kläder till Ellas påskägg, strumpbyxor gör hon ju av med på löpande band och Katten Jansson + rosa är ju aldrig fel ;-) Jonas bestämde MimmiMus(Pigg?) tröjan, söt den med.

 

Adjöken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0