Brillorm

Hej lördag, här är vi precis hemkommen från staden. Synundersökning samt shopping stog på dagens agenda. Domen blev glasögon under bilkörning, promenader, ja när jag vill se saker på långt håll kort och gott. Valde ut två par som jag börjar tveka på nu.... Svårt, men hoppas jag blir nöjd när jag får hämta dem.

Hann med lite nytt till Ella som hon ska ha när hon ska fotograferas framöver. Även lite blommor och spärrar till köksluckorna så inte en liten dam tar sig in där ;-)

Dagens köp till mig, en tunika från Indiska jag pillat på många gånger men inte köpt. Idag fyndades den till halva reapriset, inte alls dumt.

 

Dagens tupp!

Nu till lördagsmys!
Trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0