hårvård

God morning fredag!
Har precis gett Ella välling, nu står hon på huvudet i spjälsängen. Men tror hon kommer somna snart. Jag ska "bara" fixa mig iordning, äta frukost, packa och sen åka till gammelmormor och Byberget! "Ska bara" sätter dock käppar i hjulet just nu ;-)

Sen ratta hemåt mot fredagsmys! Jag har beställt hämtmat och godis. Vi får väl se hur det blir. Ett glas vin eller två tänker jag ta iallafall.

Hämtade paketet som innehöll schampoo, plattångsspray och serum för ögonfransar/bryn. Något mystiskt har hänt med halva mitt ena bryn, så tänkte hjälpa det lite på "traven" att växa. Schampoot var helt fantastiskt! Jag är väldigt kräsen då det gäller hårvård och har ett minst sagt krävande hår men det här var helt suveränt. Dyrt, men bra :-) Jonas tyckte det luktade gott också, pluspoäng.


Nej nu måste jag sätta fart..
Trevlig fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0