indiska


Påskpynt från Indiska

Humöret har vänt! Trycket över skallen har lagt sig och jag har fått i mig kycklingsallad till middag. Nu inväntar vi duschdags och välling sen sovdags för Ella. Jonas jobbar.. Trevligt det med ;-) Har jobbat tre kvällar den här veckan, lite trist men sånt är livet.

 

Jag är tokshoppingsugen! Ja, jag är det! För ovanlighetens skull :-) Har iallafall köpt en liten present till Jonas (till hela familjen egentligen) som bör dyka upp imorgon. En mycket uppskattad present tror jag!

 

Nu glor vi på "Specialagent Oso" ... Eller, det är förresten ingen som är speciellt intresserad, iallafall inte damen det är avsett för ;-) Nä hon är mer intresserad av pantburkar och skåpluckor.


Trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0