Maribowl

Hej Måndag! Ella tog lång sovmorgon ända till nio idag, jag klagar inte :-) Kände mig helt slut igår efter en lång men jättemysig helg. Blev rejält urladdad igår.

Ska fortsätta röja och slänga den här veckan, men även tvätta och hänga undan vinterjackor, skor, mössor, vantar osv. Vägrar vinter! Och gå igenom Ellas kläder.. Där har jag att göra! ;-) Hoppas även hennes nya skaloverall kommer idag så jag kan hänga bort hennes tjocka vintervariant.

Appropå barnkläder, sprang in på några affärer i lördags när vi var i stan för att köpa något "litet" till Ella. Var ute efter en klänning/tunika i jeans. Men gud så utplockat det var! Hennes storlek fanns inte på någon av de klänningarna jag ville ha. Även överlag var det utplockat.. Det kan ju vara så nu i mellansäsongen, men så trist när man verkligen är ute efter något! Jag hittade till sist en variant på H&M som fick följa med hem.. Jo, så tycker jag alla webshoppar bör rycka upp sig, trist utbud och dyr frakt. Som t ex H&M, de har ju inte på långa vägar lika mycket på nätet som de har i sina riktiga butiker. TRIST! För oss som bor på landet ;-) Så nu vet ni vad jag tycker.




Underbara Maribowl från Iittala, vill vill vill ha när jag fyller år :-) Den första färgen 'watergreen', är helt klart snyggast!

Nu ska jag dricka kaffe.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0