my coup of tea

God förmiddag!
Haleluja vilken morgon/dag än så länge.. Har världens sämsta dag tror jag. Kryper i kroppen av irritation, men vet inte vad jag är irriterad på? Får försöka varva ner eller göra av med energi :-) Ogillar när man har olust känsla i kroppen, men inte vet vad det beror på. Kanske är en släng av PMS också, you never know ;-)

Blev iallafall glad när jag hämtade posten - den första av 4 marimekko-skålar har kommit. Har tecknat lite olika prenumerationer med denna som premie, smart tycker jag då jag verkligen verkligen vill ha skålen ;-) Blir betydligt billigare + tidningar = nice kombo. Nu ska jag bara klura ut vad jag ska använda dem till...

Ska jag fortsätta den här dagen i soffan eller ska jag göra något..? Blä för sånna här j o b b i g a dagar! Kanske slå igång en film nu medans Ella sover? hmm...

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0