omotiverad

Vaknade (för tidigt) imorse, snö - jahapp. Sen övergick det till regn.. Nu regn och blåst! Nej fy vilket unket humör jag är på. Mår tjuvtjockt dessutom, en envis huvudvärk som inte ger med sig. Tog en järntablett, kan ju vara det som är boven i dramat. Får hoppas. Eller mina taskiga ögon.. Men ååh jag orkar inte! Jag hade massa saker att göra idag, så blir det bara töll av allting.

Svärmor/farmor kom iallafall hit en sväng och piggade upp mig, hon skulle beställa kläder till Ella så jag fick peka.. Ungefär så ;-)

Sitter nu med vetekudden och en piggelin, haha. Ja men är man ynklig så är man... Önskar jag bodde närmare stan, det är ju t ex rea på Lindex och H&M, perfekt tidsfördriv sånna här tråkiga gråa dagar!

Ikväll ska jag hyra film och baka lite till påsk om jag har lust/ork. Det hoppas jag!


Snygg scarf från Lindex som jag skulle pigga upp mig ;-)

Håller tummarna om att min humör blir bättre,
hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0