påsk 2011

Hej!
Så var påsken över för i år, och vilken påsk!! Helt underbart väder ALLA dagar, underbart umgänge, god mat, roliga aktiviteter (= kortspel ;-)), godis, solsken, efterlängtade besök, kalas, grillat ja, totalt jäkla u n d e r b a r t ! Påsken är ju som bekant min favorithögtid och det har definitivt inte ändrats efter den här helgen! Jag tänker dock njuta av påsken ett litet tag till i form av påskpynt.

Vad har ni för er såhär efter en långledighet? Jag tvättar, tvättar och tvättar lite till. Nackdelen med att sitta ute vid brasan är lukten, men det råder lite sköljmedel lätt bot på! ;-) Ella har somnat ute och jag funderar på att leta recept tills jag och Jonas fyller år. Har ni tips på någon kaka som blir riktigt riktigt god? Jag har slut på idéer..

 

Trevlig måndag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0