Påskpynt





Nu väntar film Himlen är oskyldigt blå, verkar lite lurig. Får se om jag orkar hålla ögonen öppna. Är trött efter dagens race på birsta city ;-) Jonas köpte en tokfin jacka, Ella fick ny mössa och scarf och lite mer såklart. Mamman stod över shopping till sig själv idag, faktiskt ;-) Jag var nöjd över att få testköra lite barnvagnar och längtar tills vi ska köpa den! Crescent blir det nog.
Joo.. Jag är ute efter nya skor, då mina älskade Nike börjat gå sönder, vill helst ha likadana för det är verkligen de absolut bästa skorna jag haft. Så jag ryckte tag i en kille på Stadium, viftade med min fot och frågade om de hade samma modell i år också? Han såg lite brydd ut, så efter han inspekterat de lortiga dojorna en stund sprang han in på lagret ;-) Tyvärr finns den inte längre så det blir till att leta ut nya favoriter någon gång.

Fortsatt trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0