Polarn o pyret

Polarn o pyret har så mycket vårfint! Jag älskar dessutom den klassiska randen och Ella har avverkat ett par randiga bodysar. Hennes allra första kläder kom just från Polarn o pyret också. De var i storlek 44... Märket är ju lite (läs mycket) dyrare än de kedjorna men helt klart värt det, håller mååånga tvättar. Nu skulle jag inte köpa hela Ellas garderob därifrån för då skulle jag bli ruinerad ;-)

Tunikorna ovanför är så fina och chinosarna är supersöta :-) Blir något att spana in nästa Sundsvallssväng.

Nu ska jag packa in Ella i bilen och fara mot ICA. Perfekt timing, fredagseftermiddag.. Men sånna är vi, gillar att trängas, speciellt pappa Jonas ;-) Jo förresten, är man inte läskunnig bör man inte ge sig på att baka. Gjorde en kladdkaka, som inte blev "hög"? Bara en platt torr kaka, trodde det berodde på att jag tog mjölkfritt smör - men se jag missade detaljen att det skulle vara TRE dl socker, jag hade tagit EN. Skam den som ger sig, bara att göra ny.. Den blev bränd istället. Just my luck!

Trevlig fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0