Springtime?

Tgif, eller hur? :-)
Dagen har börjat bra, fick somna om en längre stund idag och noll huvudvärk! Gud så skönt! Jag blir verkligen helt handikappad när jag har ont i huvudet, för det brukar göra rejält ont och hela jag mår knasigt. Men inte nu!

Något mindre roligt är den snö som kommit, men hoppas på bättre väder i helgen så vi kan vara ute. Tur ändå att jag inte plockat bort vinterskorna än, kan behövas i det här slasket. Vi får se framåt dan om man vågar sig ut eller om man blir bilburen idag ;-)

Jag ska fredagsstäda och sen laga till typisk fredagskäk - tacos. Vi har ju projekt tömma frys och där låg en hel del paket köttfärs.. Och vad gör man av köttfärs? Jo, just tacos! ;-) Ska nog slänga ihop en kladdkaka också.. Fredagsmys!

Jag går och väntar på avisering från posten, vill hämta ut den där presenten till Jonas så vi har något att pilla med i helgen! :-)

Ella i min gamla klänning som farmor gjort. Den är supersöt, tyckte även Ella som satt en lång stund framför spegeln och tittade på sig själv ;-)

Nu blir det frukost här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0