Still Enjoying Easter

God morgon!
Här blev det sovmorgon en till morgon men jag klagar inte :-) Ännu en dag att ta tag i, idag ska jag försöka  fixa så många ärenden som möjligt. T ex banken; konstaterade igår att det är ett sådant ställe som aldrig blir av att man går till. Vet inte varför, är ju en rätt trevlig lokal ändå! ;-) Sen ska vi besikta släpvagnen och hoppas att den går igenom vilket den borde göra för den har genomgått viss reparation. Och jag tänkte göra en nödhandling på Ica...

Igår gjorde jag vår i nästan varje vrå här; fick undan alla jackor, mössor och alla skor blev putsade :-) Sen skrubbade jag bron igår kväll så det stod härliga till. En mysig såplukt spred sig sen över hela gatan.. mmm. Såplukt ÄR sommar! Men ska nog ta bron ett par vändor till.

Ikväll ska Ellas väska packas för imorn åker hon till Bräcke och blir där över helgen.

Jag firar fortfarande påsk, köpte goda påskägg igår som tog slut ganska fort ;-) Tydligen dröjer det 38 år tills påsken är såhär sen igen?! Vilken hemsk tanke, därför har jag påsk denna vecka med.


Nu blir det frukost för mig och Ella,
trevlig torsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0