underbara dag

Hej måndag och påskvecka!
Jag och Ella firar påsk from idag :-) Min absoluta favorithögtid! Så härligt och jag hoppas helgen blir så härlig och mysig som de brukar vara. Blir kortvecka för de som jobbar och så även för Jonas vilket gör påsken extra speciell. Mer tid tillsammans! Ska beta av att göra-listan nedan innan torsdag är tanken, två av punkterna ska jag ta tag i redan idag. Fram med symaskin och lite annat så vi kan göra om Ella till en riktig påskkärring :-)

Även ett besök ska försöka planeras in också den här veckan :-)

Nu ska jag leta Ellas toffla som är spårlöst försvunnen. Har mina misstankar vem som gömt den men tyvärr kan inte hon svara när jag frågar. Jag frågade Ella förut "var har du gjort av den rosa toffeln?" Så kom hon med sin mockasin.. Nog förstår hon alltid ;-) Gullehöna!

Vi fick ju kortspelarbesök igår, kan säga att vi dängde dem in i kaklet. Hihi! Kortspel är ju hima skoj!

Vad fyller ni påskäggen med? I Ellas ägg blir det lite smått och gott, dock inget godis. Ska se om påskharen är snäll mot hela familjen eller bara prioriterar den lilla :-) Min favorit är Dragéeägg, påskharen!

Jag ska återgå till letandet och sen avverka punkt efter punkt...
Trevlig måndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0