when love takes over

Tjingeling!
Här ligger jag i härligt prassliga och nytvättade sängkläder :-) Utanför skiner solen och vi ska iväg till byberget! Härligt! Borde ju skynda på lite grann, men.. jag tar det lite lugnt ett tag till tror jag ;-)

Igår fick vi ett ryck och stökade undan, det tar sig... Detta köksfixande driver mig till vansinne snart, MEN nu är ett "helt" skåp klart som stått utan skåpluckor sen november ;-) "Bara" 7 luckor kvar, plus de som är gjorda måste finjusteras. Men, det blir bra! :-) Känns så skönt när man får lite gjort, sen är det ganska mysigt att stöka tillsammans också! Annars umgås man ju oftast framför tv:n, å där blir det sällan något vettigt sagt. Eller gjort för den delen ;-)

Vi får se hur sliten Jonas är eller om vi fortsätter i samma anda ikväll. Jag ska iallafall pynta ett påskris vi hämtade igår. Tjolahopp, snart är det påsk!


Nu måste jag fixa mig och Ella så vi kan åka till byberget och gammelmomma.
Vi hörs, ha en trevlig torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0