You And Your Pink Sky

 

Ella fick en ny bok + pussel idag från bokklubben hon är med i. Väldigt söt bok även om jag har lite svårt för namnen på kaninerna ;-) Roligt dessutom att pusslet heter mina djur, gulligt djur som står där i krypställning va? :-)

 



Fröken Ella blev glad för boken, böcker är alltid skoj. Speciellt att tugga på...



Hi hi ;-)

Jonas är i full gång med köket, bara "lite" kvar nu. Och eftersom jag råkade ändra mig angående en sak blev det lite mer jobb. Men det blir superfint! Vi hoppas hinna med en hel del nu under helgen när vi har barnvakt! Jag ska måla ett par varv till i afton och Jonas får stöka med mitt önskemål, tur han oftast går med på mina (inte jämt bra) idéer. I just det här fallet var han inte svårövertalad, vilket han brukar vara. Skönt när man har samma smak och stil.

Ella har precis somnat, hon är så trött på kvällarna, hon sover inte lika längre på dagarna vilket kommer igen på kvällen. Får hoppas hon får tillbaka lite rutiner snart, det blir mycket grin och stök när man är liten och trött :-)

Ha en fortsatt härlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0