Bua eller boa

Tjabba pinglor!

Sista härliga semesterveckan, eller hur? :-) Idag tog vi en tripp till Bräcke, mysigt! Hann med både det ena och det andra, mer om det en annan gång. Nu blir det bara ett snabbis inlägg för jag är på G ut och hjälpa Jonke att snickra. Det är boa/bua/boden som ska fixas. Jag är lyckligt lottad jag... Som har en Jonke som loves to snickra :-)

Här ser ni boden och även "utedasset" som ska RIVAS ASAP!! Iallafall. Det är samma panel som på huset, det blev "över" eller hur man väljer att se på saken ;-) Framför boden står våran "nya" bil, det blev en gammal ford på vår gård :-) En åka-på-jobbet-bil. För Jonas, jag åker audi jag... :-)


Här får alla kaffedrickare ett tips, världens godaste kaffe!! När svärfar var här gjorde han mig till en riktig kaffesvamp, jag har blivit som en god vän till mig så jag längtar efter morgonkoppen redan när jag går och lägger mig.... ;-) Gevalia har massa olika goda sorter utöver de "vanliga", tips.

 

Imorgon utrymmer jag kåken, detta pga liiite osämja men bara lite ;-) Jag får se vad jag hittar på, kom med förslag! Erikshjälpen i Fränsta vill jag gärna besöka..

 

Jo... Av vem köper ni jultidningarna i år?! Av Ella såklart! :-)
Jag har blivit sån "hemsk" mamma som gör allt åt sina barn, men om ni kände min pappa skulle ni förstå varför Ella säljer jultidningar ;-)

 

Nu, ut!

Puss! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0