det blir höst varje år

Hello!

Nu är det dags för mamman att kittas inför hösten :-) SÅ tråkigt, nä! Har redan klickat hem en jacka, det kändes verkligen som prio 1. Sen har vi skor... gummistövlar. När det gäller höstkläder blir jag alltid knäpp, kan tänka "den där koftan skulle passa utmärkt när jag plockar svamp". Jaaa.. Till saken hör att jag aldrig plockar svamp! ;-) Allt blir så friluftsaktigt och tyvärr, that's not me. Iallafall inte fullt ut. Men plocka pärer gör jag därför behöver jag ett par stövlar. Punkt. Och ett par nättare kängor som är vattentäta för jag tänkte leka i lövhögar med Ella ;-)

Iallafall. Ni kan väl hjälpa mig att tycka till här?

Adidas, Nike
Sorel, Caterpillar

Tyck till!

 

Roligare än såhär blir det inte idag, trött mamma checkar ut. Tidig morgon imorn, hepp hepp - men raska steg mot ledig onsdag :-)

God natt! ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

Längst upp till vänster, de var snygga :)

2011-08-30 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0