Empty Spaces!

God kväll raringar!

Fullt ös medvetslös -
right?
:-) Iallafall. Dagen började med att pappa Jonas kom hem på lunch (vid nio), världens lyckligaste Ella vaknade i samma sekund. It's all about Pappa.... Sen kom mormor & morfar! Så vi kör dagen i punktform;

  • Slängt m a s s a skräp! Vi körde två vändor ;-) Jag älskar känslan av att bli fri gammalt skit.
  • Plockat hallon
  • Fyndat massa på Erikshjälpen (två fat, en lampfot, en skärm, en skål...)
  • Även däremellan utfodrat en väldans hungrig Ella!
  • Också lite family-get-togethering i form av middag hos farmor

Dagens höjdpunkt var helt klart skräpkörningen, jag och min pappa tillsammans kan inte bli annat än SUCCÉ! Fråga de andra som var omkring oss ;-)

Så nu ikväll har jag städat klart källarn så farfar/pappa/svärfar ska trivas :-) Jonas målar massa... Å Ella hon for iväg med till byberget hon. Vilket betyder att imorn har jag nästan en hel dag till mitt eget förfogande! HJÄLP, vad gör man då? Städar of course...

Helena och jag gjorde ett gäng hallonpajer förra veckan, smaskigt! Pajformar Ib Laursen.
Idag när Ella såg dagens hallonskörd slet hon fort ut nappen och tryckte in en näve röda godsaker:-)

 

Nu time for chirre å dirre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0