För trötta ögon

Höst-trött mamma här, även fast hon vägrar erkänna att hösten är här ;-) Iallafall. Jag behöver smink-shoppa, och det är NU! T ex har min concealer tagit slut, kan ni tänka er scenariot med blåa ringar under ögonen? Not so nice. Nu är ju då frågan om man i det här fallet ska nyttja alla fantastiska webshoppar som finns eller om man ska sminkshoppa på närmaste Kicks. Måste överlägga med Jonke om när nästa stadresa går av stapeln :-)

Idag har vi iallafall städat gården lite grovt. Looking good! Imorgon börjar bod-bygget, haleluja moment där. Jag och Ella fortsätter lunka på med vårt, imorn blir det nog ett fikabesök också :-)

Kvällen ägnar jag åt TV'n och lite godis.

Så vi hörs imorgon, kanske jag är lite piggare då :-)
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0