Good

Tjo å tjim!


Måndag igen, men två veckor semester återstår :-) Tyvärr är ju sommaren som bortblåst! Synd då det började så bra. Iallafall. Idag är stök & fix dag här, 3 karlar kutar runt på gården som yra höns. En syn för gudarna vill jag lova :-) Det är bäste pappa och svärfar som hjälper Jonas med lite bortglömt att-göra-inför-vintern. Skönt när man kan bocka av sånt som hamnat på efterkälken!

Svärfar är ju här hela veckan vilket innebär att det blir en del andra projekt också. Bland annat en bod. Och det är något jag längtat längtat längtat efter! Hoppas det blir verklighet också :-) Skönt att få undan saker från gården. Vi har ju en "bod" nu som mer påminner om ett utedass så den dagen den rivs kommer jag vara TOKNÖJD!!

Jag har en städ-dag idag. Välbehövligt. Men ska ta en liten paus nu med en ny tidning, synd om mig :-)

Ha en fin måndag!♥

Jag tar mig en kopp...

...slurp!



pssstt... Takida i lördags var grymma. Hela kvällen var jätteskoj som alltid i dessa goda vänners lag :-) Hemresan behöver vi inte nämna vidare om, alla kom ju hem till slut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0