Home is where the heart is

Mitt hjärta är glatt för nu har Helena varit här i två dagar igen :-)
Dock trist att du for, men kommer leva länge på detta ♥

Jag är ju fortfarande alena här hemma då Jonas åkt iväg på jobb igen. Hatar det om möjligt ännu mer nu än för några år sedan, lonely husfru är inte min grej! Iallafall. Jag får ju fördriva tiden (och min semester!) på bästa sätt så jag ska försöka hitta på något passande inför morgondagen för mig och Ella.


Titta nu muffinsexperten vad jag införskaffade på DollarStore :-) Även ett gäng fina formar fick följa med.. Tänkte ha dessa tills Ella fyller år. Om ca 4 månader ;-) f-r-a-m-förhållning! Ska nog inviga den här någon kväll.



Jo.. Så har vi ju Ellas rum! Jävlar i mig vad det går undan. Snart sätter vi list och därmed kan hennes rum anses vara klart. Hjälp, det gick fort. Lite för fort, jag har ju inte ens köpt ny taklampa!!! På inköpslistan står garderob (viktigt), taklampa, fönsterlampa, gardinstång, gardin, matta, tavellister, hylla.... Jo men det fixar vi nästa stadsresa inte sant love :-)


Nu ska den här trötta mamman se lite tv och äta lunch,
puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Hihi tummen upp för muffinsformen! :D

Om det är så att du vill prova den innan du ska baka inför kalaset kan du alltid få några andra pappersformar av mej? Jag kan även provsmaka om det skulle behövas? :D

2011-08-09 @ 19:21:32
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: Helena

& som vanligt önskar jag att vi kunde bo närmare med varandra. home is where the heart is :*

2011-08-09 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0