Höst betyder

Hej!

Fartfylld Söndag,
hittills har vi hunnit med pannkakslunch, pajfika, måla vägg, betsat golv och nu sågar visst Jonas till fönsterbrädor. Najs :-) Det är med andra ord ett steg närmare inflyttning av Ellas rum.

Dessvärre har jag skallebanken från helvetet idag, så eftermiddan tror jag bjuder på pizzabuffé på närmsta pizzeria ;-) Å imorn åker pappsen bort på jobb igen.. Men inge depp för det inte, 3 semesterveckor kvar varav de två sista blir tillsammans :-) Hoppas dock att hösten håller sig borta i ungefär 3 veckor till!

Iallafall. Jag har laddat upp inför hösten! Vad gör man helst på hösten...? Jo, sitter i soffan och dricker te! Så jag har kittat upp mig inför kommande te-kvällar och inför kaffeskvätten som intages på morgonen ;-)

Reafynd från indiska.

 

Senaste fyndet från Indiska, mugg modell stor! Samt mitt favorit-te, Kobbs sörgårdste. Så nu är jag redo för hösten, men som sagt, om ca 3 veckor!!


Också ägnar jag denna dag åt lite tankeverksamhet. Blir så brydd men mest besviken. Bara att inse att jag inte kan göra något åt de. Hopplöst fall! Säg en sak, gör en annan... No no.


Vad gör ni idag..? Jag ska gå och se till min jäntunge som sover ute på bron och sen titta till pappa Jonas.

Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0