I brist på annat!

Hello!
Idag sitter jag i skuggan pga solbränd rygg och röda axlar :-) Man lär sig aldrig!
Iallafall. Den mindre damen har jag rullat ut i vagnen för en liten tuppis. Hon vaknade förresten gööörtidigt imorse! Hujedamej - halv sex!! Jag var inte med på noterna, så in med tutte och sen spelade jag död, et voila - hon somnade om till halv tio :-) Jag har det bra, jag vet!! Men en vacker dag..


Så idag i skuggan sitter jag och glor efter reafynd! Försöka hitta de allra sista bästa billigaste fynden, sånt som man lever länge på :-) Jag skulle egentligen ha bakat och donat tills imorgon men är man gäst här får man ta det som det kommer, i det här fallet en hög med bräder alldeles innanför dörrn. Och inget fikabröd. :-) Jag funderar faktiskt på att sätta en pensel i näven på denna gäst också, med ett vinglas i andra borde det gå vägen ;-)


Typiskt superbra reafynd, fräscha sängkläder är ju aldrig fel.

 

Vi hörs! ♥





Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker det låter som en toppenidé. Längtar tills i morgon :D

2011-08-02 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0