Living the dream

Hallå hej!
Här har vi inte tid med något bloggande då sommaren visar sig från sin allra bästa sida :-) Dagen idag spenderades i Byberget - det ÄR sommar det! Har bara bra minnen från den härliga byn, varje sommarlov spenderades mer eller mindre där, från första stegen till första simtagen till första tjuvröken ja ungefär så :-)

Iallafall. Vi (=ellis, jag, mamma, pappa och gammelfarmor) hade en helt underbar dag, livskvalité!! Att bara vara. Att bara finnas. Att känna gräs mellan tårna. Se Ella plaska i poolen. Fika i solen. Ja herremin, vad denna sommar gett mig fina minnen! Och fler ska det bli :-)

Kvällen bjöd på ännu mer sommar när den är som bäst, i form av bär. Jag fick en hink blåbär av svärmor. Det är till och med roligt att rensa bär numer, för det är så himla underbart att veta att dessa godsaker växer helt fritt i skogen - g r a t i s !! Så nu har jag fyllt frys med både blåbär och hallon :-) Braattha! Till paj och muffins..

Jo. Så över till något annat gratis, KÄRLEK! Jag och mannen i mitt liv firade 4 år i smyg nu i helgen. Storsjöyran har alltid varit våran helg :-) Officiellt är det 10 Oktober, inofficiellt Yranhelgen. För det var där och jag insåg att den här mannen blir kvar i mitt liv och det var där och då jag insåg att riktig kärlek slår ner som en blixt från klar himmel.
Det också, yran är förändring för mig. Har alltid sagt att efter yra kommer höst, i år ändrar jag det - stämmer inte alls! Sommaren är här i minst 4 härliga veckor till :-)


Nu ska jag sova för jag är trött.. Denna vecka är våran kära papps borta men jag och Ellis har nog fullt upp ändå :-) Just nu längtar vi tills onsdag!

Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0