Nu kan jag

... boka av; regnkläder på Ellas must-have-lista :-) Vi röjde ju järnet i Sundsvall igår. Tittade först på Åhléns, men njaa.. Sen någon annan butik, men denna lilla dam är ju något svår att hitta passande ytterkläder åt :-) Iallafall. Pappsen försvann med dottern, mamman blev förirrade sig inne på Indiska en stund sen hittade jag igen en glad Ella och desto mer glad Papps. Resultat ser ni nedan!

Det blev rosa & grått, superfint tillsammans! Rejäla kläder med smarta detaljer, t ex att man kan justera midjemåttet, bra då Ella inte har någon midja ;-) Pappa nöjd, mamma nöjd och Ella nöjdast :-)

 

Vi hade ju massa mer butiker att besöka också; t ex ett fullproppat Ikea för att köpa garderob åt Ella. Där höll det på att gå åt pipsvängen med allt. Men det redde upp sig och vi kom därifrån med en garderob :-) Sen lasta den, iväg på nästa ställe, Byggmax... Say no more. Där somnade Ella så mamman tog en snabbsväng inne på Willys i väntan på att hon skulle vakna. Kort och gott; En sån stadsresa man lovar sig själv att aldrig göra igen!! Men om någon helg eller två är vi nog där igen ;-) Familjen Persson/Engholm doing Birsta City är ingen vacker syn!! :-)

 

Nåväl. Garderoben är till och med monterad, så någonstans efter vägen blev vi alla vänner igen :-) Jag är likaså jättenöjd med den också, och längtar tills jag får hänga in alla hennes kläder! Sen lite annat plock fick följa med hem, lampa, tavellister, krokar... lite sånt lull-lull! :-) Så vi kör stenhårt till veckan att på att färdigställa Prinsessan Ellas Rum!


Nu ska vi till Bräcke en sväng. Jag ska shoppa blommor och äta tacos ;-)

Trevlig fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0