Plötsligt händer det

Tjoooho Onsdag!
Ledig idag :-) Vilket betyder väg&mät för papps och Ella, morgondusch för mamma.. Ska snart Carpe Diem ska bara svälja kaffet först. Och...

... läsa lite tidningar!! Japps, dessa låg i min brevlåda imorse - en liten facebookvinst ;-) PERFEKT för tidningsälskaren, heeelt perfekt! Skrek rakt ut då jag såg att jag vunnit, Jonas lät något besviken när jag sa vad vinsten var.. Men jag är g l a d ! Ska lägga upp fötran på soffbordet i afton och läääsa.


Ja men hur Carpar vi denna diem då? Vi får se vad Pappa Jonas har tänkt - han får nog bestämma idag. Han lät lite tjurig och då ... är det lugnast om han (tror) att han har kommandot :-) Ack, ack, bitterljuva män! :-)

Iallafall. Igår var jag på bio med Lena, den där Brides någonting. Jätterolig och kuul att få lufta sig lite grann! Blir nog en fullspäckad biohöst, jag menar Svensson Svensson TVÅ?! Och Jägarna 2 och sen en massa mer svensk film. Ja, vi ses i närmsta biosalong! :-)


Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0