Rum för en prinsessa

Tjohej!

Jag tog karl under armen och gick ner i källaren och sa: R E N S A ! Det funkade :-) Ett stort skräplass senare fick han eld i baken och satte upp lister på Ellas rum medans jag pulade på med annat. Kan konstatera såhär 3 timmar efteråt att jag hann med allt jag ville! Så nu har jag rensat mitt gardinförråd (slängde massa massa) samt städat ungefär hela huset. Jag älskar känslan av att det inte är lika knökfullt i alla skåp och lådor.

Iallafall. Nu ska jag beställa gardin och fönsterlampa till Ella! Vi får se hur det går, jag har en klar bild hur jag vill att det ska se ut :-)


Härlig härlig onsdag. Morgondagen bjuder på besök i form av mamma & pappa, vi ska bland annat bege oss på soptippen och erikshjälpen samt en sväng i bärbuskarna om vädret tillåter :-) just my kind of torsdag!! Sen åker nog Ella med mormor och morfar så vi päron får stöka undan så mycket som möjligt! Sen fredag kommer svärfar/pappa/farfar Sven. Så måste hinna städa åt honom också :-)

Näe. En liten kvällsmacka kanske och sen knoppa. Jag har ju blivit duktig och börjat lägga mig före två på natten. ;-)



Vi ses å hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0