Smittsamt

Hej där!
Fredag och en ensam dag för Mamma Matilda.
Startade med en wonderful morning:-) Sedan lite snack med bästa H, matlådefix, pajbakning, målning, städning, tvätt.. yada yada, ni vet hur det brukar vara. Iallafall. Jag hämtade ut ett efterlängtat paket idag! Med förträffligt innehåll :-)

Nya pjucks från Ellos, ett riktigt kap :-)


Jag och H smittar varandra i "hang-ups" - t ex skor har aldrig varit något större intresse för mig men nu blev det plötsligt det pga Helena :-) Men hon har ju fått ärvt några väl valda hang-ups av mig också ;-)

Ja det var alltså gårdagen det då, idag är det lördag och en fullspäckad dag står för dörren. Ska ta på mig skorna ovan och svira om senare - ljungarocken står på agendan ikväll :-)

Ha en rolig lördagskväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, det är nästan så andreas blir irriterad på alla ideer jag får från dig :P Du kommer vara coolaste bruden ikväll ;)

2011-08-13 @ 12:42:34
Postat av: skvöl

haha skrattade gott åt din kommentar med negerbollar. kanske är värt ett försök att töja, om inte annat är det löjligt gott :-)



skorna ser förresten asfina ut!

2011-08-21 @ 00:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0