Ut ur

Titta här, ganska nybliven (å hemkommen) lycklig familj :-) Ella är 4 månader här, jag snart 22 och Jonke soon to be 27 ;-) Liten Ellagumma då!

 

Hallå hej!

Nu byggs det bod :-) Är så glad över mina duktiga karlar. Å inte kräver de speciellt mycke heller. De bygger bod, jag torkar golv. Perfekt arbetsfördelning med andra ord.

 

Jo.. Så tog jag och gick ur kyrkan idag. Kan tyckas att det är lite hyckleri men whattaheck - mitt liv, mina beslut och framförallt mina pengar inte kyrkans :-) Den dagen jag gifter mig blir det därmed borgligt. Antar jag. You never know!


Vad händer mer denna dag...? Jag ska fortsätta plock & städ medans Ella lurar sen ska vi mumsa lite hallon tänkte jag. Kvällen återstår att se vad vi gör av... Ack, ack - ljuva semester!


Är det så att ikea-katalogen kom idag...?

 

Tjingeling! ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Fina familjen :*

2011-08-18 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0