First I was afraid

Hello!

Då var en fartfylld helg över
:-) Den har spenderats i Åre med ett glatt gäng + (blivande) 30-åring!! God mat, livemusik, bastu, sol!, värme, skratt.. Ja allt man kan tänka sig :-) Var jättekul att få komma "iväg" lite grann och såklart fira vår vän :-) Tack to his sambo för en grym helg :-)
Kameran var inte igång en gång för min del, dessvärre. What happends in Åre stays in Åre ;-)


Iallafall. Imorn börjar jag jobba igen. Känns vemodigt, men ändå inte. Kommande höstmånad tänker jag bara njuta, pappaledig papps och underbar unge kan inte annat än bli bra. Dessutom börjar alla fina färger komma nu... Hösten har sin charm också! Jag hoppas jag hinner stanna upp och bara va lite också, för sommaren den försvann fortare än kvickt. September är än så länge ganska obokad och det är skönt.

Här står ofta min lilla dam och hänger. Hallen is the place to be.




Mamman börjar få lite lätt dagisångest och ska jag vara ärlig har jag ignorerat det men måste nog inse att det snart är dags. Till veckan tänkte vi ringa och fråga om vi får hälsa på :-) Mammaslilltroll! För ett år sedan hade jag det minsann bra :-) Men föräldraledigheten tar ju dessvärre slut tids nog och tur i oturen är väl det. Jag överlevde ju dagis då måste ju Ella göra det också - för den här lilla damen har massor med skinn på näsan :-)


Mitt senaste förvärv till köket, vispskålar från Ib Laursen. Den lilla perfekt till dipp...


... den stora perfekt till ostbågar!! :-) Ska nog köpa ett gäng till, perfekta till det mesta; bakning, sallader, såser osv.
Köpte mina från sofiashus.se

 

 

Nä nu ska jag knoppa med min käre sambo!

Sov gott och tänk gärna på mig imorn ;-) ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

jag hittade de svarta här: http://www.twoshabbychicks.se/sv/articles/2.14.1517/vispskal-mynte-svart sååååå mkt att jag vill ha ;D tjusigt det var med ostbågar i, gav det en lite lyx-känsla kan jag tycka ;)

2011-08-29 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0