Vet ni vad..?

... DAS FLOOR is nu klart! Bara att vänta cirka 24 h så kan vi stampa hejvilt därinne sen :-)

Föreställ er detta med lister så är vi good to go sen. Syns lite dåligt men det är en vitmålad panelvägg och övriga väggar är i gips målat med en fin rosa färg :-)


Supernajs!!

Återkommer väl om någon vecka då "allt" är klart :-)

Iallafall. Nu ska jag sova för imorn ska jag upp och koka hallonsylt! Och storstäda. En rejäl omgång behövs. Sedan en garderob som behöver en omgång slängas eller sparas, nämligen gardingarderoben. Jag bävar. Not så nice. Däremellan ska Ella storstädas också :-)


Ska krypa ner i sängen med en karl för omväxlingsskull! ;-) Synd, för damen jag haft i sängen är så mycket roligare att prata med!

Å blir jag väckt av folkrace-bilar imorn bitti igen........ bananas!! i go.

Sov gott! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är samma här, ska sova med en karl i natt men ditt sällskap är så mkt tokigare :D

2011-08-10 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0