Älskade Jul

Julig hörna i mitt kök

 

Hej andra advent!

Härliga härliga söndag:-)! Fispruppen Ella vaknade och var på ett strååålande humör, kort därefter kom två mindre strålande själar upp från källarn. Hoho... Blev en mysig frukost och sen massa bus med Ella. Jag, mamma och pappa valde att spendera dagen i soffan och prata om livets viktigheter dvs gardiner och snygga karlar, haha! Min pappa säger alltid mmm som svar till allt. Kan bli ganska roligt då:-)!

 

Iallafall. I afton har jag varit hockeyänka och gjort lite pynt. Pratat bort nån timme med bästa Helena också såklart. Lite av en söndagstradition faktiskt. Nu kom precis hockeystjärnan hem så vi ska titta på Gustafsson 3 tr och inmundiga kolakakor och julmust! Kolakakorna är direktleverade från Jonas mormor och they are the very very best! För ett år sen åt jag upp en hel ask på en dag. Gott betyg:-).

 

Känner mig sådär härlig tillfreds med allt. Julen har den effekten på mig:-) Och vet ni? Alla julklappar är numer klar. Pjuh!

 

Hoppas ni haft en fin andra advent ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0