Barnvakt

'

Finaste moss-trädet, lite klen topp det får fixas:-).

 

Hej onsdag,

här råder just nu lugn. Äntligen. Har haft en morgon av värre sort, min mage har spökat (för mycket kakdeg I guess) och Ella varit busig och olydig. Men nu har jag ätit lunch och dammsugit så känner att jag är back on track igen:-)!

 

Idag kommer mina föräldrar och är barnvakt, jag ska jobba och Jonas med. Ella ska ju vara hemma nu tills nästa år så det blir att pyssla så gott det går.. Tur man har snälla föräldrar och svärföräldrar:-)! Iallafall. Mina föräldrar kommer sällan tomhänt, idag är inget undantag utan jag ska få låna en fin sak som jag tror kommer göra sig bra här...:-)!


 

Tänkte baka idag också men allt jag gör blir misslyckat. Knäcken bubblade upp och det blev massa bubblor i den? Kakor blir halvgräddade etc. Därför I go for köpta kakor till helgen. Ingen stress, ingen stress! Då blir det tydligen bara tok:-) Konstigt nog lyckades jag väldigt bra med drömmar - hallå den kakan är ju som gjord att misslyckas med.

 

Nu tror jag Ella vaknat - vi hörs! ♥

 

Psssssst..... När jag beställde från eleven.se fick jag ett prov på en ansiktskräm från märket REN, nu har jag använt den i några dagar och idag när jag glodde i spegeln så "vänta nu... det fattas något..? men vad?! jo just, mina pormaskar!!! har alltid haft porisarna från hell på näsan men har fasen krympt till hälften. SJUKT!! Ingen annan kräm har någonsin gjort det - iBuy:-)! REN hette då alltså märket och krämen Vita-Mineral Radiant Day Cream, pris 470 kr. Men är fasen i helsike väl värd varenda KRONA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0