D-Day

Kunde inte motstå en söt tomte igår. Ska börja köpa en varje år åt Ella tror jag, vi börjar med en mjukis-tomte som klarar nyfikna händer :-).

 

HEJ!

Dan före dopparedan - otroligt!! :-). Vi kör en liten mys-morgon här. Har sovit lite konstigt inatt, ni vet drömmar där man kan ta på känslorna, spelar en alltid ett spratt. Iallfall. Jag som trodde mig vara klar med allt vad julklappar heter visade sig ha fel, men får fixa det senare idag :-)! Vi fick ju äntligen tillbaka vår bil igår. Den har varit saknad! Så nu tar man sig var som helst när som helst.

 

Vad pysslas det med hos er idag..? Här vankas städ och lite plock, känner mig rätt nöjd med allt annat så tror det får bli the final touch bara! Och vet ni? Ingen tomte framplockad ännu, men tror det får vara helt enkelt. Inte min stil :-). (förutom Ellas tomte ovan!). Och vet ni en annan sak..? Sjukligt bra priser på jul-pynt nu! Ja kanske lite väl sent, men ge er ut och fynda om något fattas :-)! Jag gjorde några fina fynd igår.

 

Julklapparna är inslagna, det blev såklart en rejäl hög, känner mig jättenöjd över det min älskade ska få ♥ Förutom en ny julskjorta blev det lite annat smått och gott! Kul att få ge till den som inget vill ha men behöver massor ♥

 

Inväntar Jonas, han skulle komma hem med sin julklapp från jobbet, ja han har ju turen att få två klappar då han är uthyrd..!! Riktigt kul med ätbara klappar, de funkar alltid :-). Från mitt jobb får jag nog inget, vad jag vet. Har ni fått något fint från jobbet...? Tycker det kan vara mycket töll, men från Jonas jobb får han alltid något gott/användbart/fint :-).

 

Skura toaletten står högst upp på listan, sen hinna med golv o bänkar. Lite tvätt....? Nej nej - julen är en tid av lugn o ro!

 

Ha en fin dan före dopparedan! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0